Reklama w Radiu Ostrowiec. Dlaczego warto…

Jednym z najważniejszych źródeł przychodów w mediach komercyjnych są reklamy. I media ostro konkurują ze sobą walcząc o ten rynek.

Wiele lat dominację na tym polu sprawowała prasa. Bywało, że liczba stron z reklamami była większa niż tych, na których zamieszczano artykuły dziennikarskie.

Z czasem rolę tę przejęła telewizja. Na każdym kanale wyświetlane są setki reklam nie tylko przed i po programie, czy filmie, ale także w ich trakcie. Co zresztą wielu widzów przyprawia o nieustającą irytację, a niektóre kanały zaczęły się już promować jako te, które nie przerywają filmów reklamami.

Następne w kolejności jest radio oraz najnowsze media, czyli internet i portale społecznościowe.

Każdy sposób dotarcia do klienta poprzez media jest dobry i ma swoje zalety, ale ma też swoje wady. Otóż wszystkie, poza radiem, wymagają naszej koncentracji i uwagi. Telewizję musimy oglądać, siedząc przed ekranem, a czasu na to mamy coraz mniej. Na przeczytanie gazet też trzeba znaleźć czas, podobnie na przeglądanie internetu.

Ale jest medium, które przez swoją najbardziej prostą formę nadawania pozwala dotrzeć do klientów, nie wymagając od nich porzucenia innych zajęć, znalezienia odpowiedniej chwili i dostępu do sieci, czy ekranu.

To radio.

Radia można słuchać wszędzie i tak się dzieje. Włączamy je podczas jazdy samochodem, rowerem, porządków w domu, prac w ogrodzie. Włączamy je rano, szykując się do wyjścia, towarzyszy nam w pracy – nie odrywając od obowiązków.

I to stanowi o sile reklamy w radiu. Opracowana przez kompetentny i profesjonalny zespół specjalistów ds. marketingu, w postaci dobrze zaplanowanych kampanii na pewno dotrze do odbiorców, zainteresuje i zapadnie w pamięć.

Reklama w radiu lokalnym ma także swoje zalety, biorąc pod uwagę koszty, jakie się z tym wiążą (jest dużo tańsza i bardziej elastyczna niż w mediach ogólnopolskich, czy nawet regionalnych), ale przede wszystkim pozwala dotrzeć do odpowiedniej grupy klientów, którym chcemy przekazać informację o swoich usługach, ofercie, promocjach oraz zachęcić ich do odwiedzenia firmy i skorzystania z naszych usług.

Nie są to mieszkańcy miejscowości położonych setki kilometrów od miejsca, gdzie prowadzimy biznes, ale mieszkańcy miasta i ościennych powiatów.

Takie właśnie jest Radio Ostrowiec. Zasięg radia obejmuje powiat ostrowiecki, lipski i opatowski, ale zasięg słuchalności jest znacznie większy.

To, co jest bardzo ważne dla partnerów biznesowych to także miejsce, w którym decydują się na zamieszczenie swojej reklamy. Jeżeli wizerunek konkretnego medium jest pozytywny, jest ono dobrze odbierane, ma wysoką słuchalność, pełni rolę opiniotwórczą i cechuje się szacunkiem dla słuchacza to w takim medium na pewno warto się reklamować.

Radio Ostrowiec przez trzy lata swojej działalności zgromadziło wierne i szerokie grono odbiorców i wciąż pozyskuje nowych.

Szacunek dla lokalnych spraw, współpraca z wieloma środowiskami zinstytucjonalizowanymi, ale także grupami nieformalnymi, dostarczanie lokalnych informacji, pomoc mieszkańcom, działalność filantropijna i profesjonalizm sprawiają, że z dumą możemy powiedzieć, iż Radio Ostrowiec to najlepsze miejsce do współpracy przy prowadzeniu biznesu.

Wiarygodność Radia Ostrowiec to wiarygodność Twojej firmy.