Złoty Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej dla Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego

Fot. archiwum prywatne

Bałtowski Kompleks Turystyczny otrzymał Złoty Certyfikat Polskiej Organizacji Turystycznej w konkursie na Najlepszy Produkt Turystyczny.

Nagrodę otrzymać można tylko raz i w jednym roku przyznawana jest tylko tylko jednej marce. W tegorocznej edycji, po długim procesie akredytacyjnym i przesłuchaniu przed komisją ekspercką, Kompleks rywalizował o nią z zamkiem Książ oraz Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.

– Ta nagroda wiele dla nas znaczy. Jest uhonorowaniem ponad 20 – letniej pracy wielu ludzi, której efektem jest stworzenie jedynego w swoim rodzaju miejsca z ofertą wartościowego spędzania czasu dla osób w różnym wieku i z różnymi zainteresowaniami. Co warte podkreślenia, 20 lat temu Bałtów praktycznie nie istniał na mapie turystycznej kraju, dziś natomiast jako gmina niedługo osiągniemy pułap tysiąca miejsc noclegowych. Po pokazuje skalę i drogę, jaką przeszliśmy – mówi Filip Lichota, prezes firmy DLF Invest, która zarządza Bałtowskim Kompleksem Turystycznym.

Złoty Certyfikat POT to ogromne wyróżnienie przyznawane najlepszym z najlepszych – produktom turystycznym, które podbijają serca turystów i branży turystycznej. A kompleks w Bałtowie tylko w tym roku odwiedziło już 405 tysięcy turystów. – Dzisiaj Bałtów i JuraPark to jedne z czołowych marek turystycznych. Jesteśmy wymieniani na równi z tymi najbardziej rozpoznawalnymi medialnie. Jako zespół wierzymy w to, że tworzymy najpiękniejsze miejsce turystyki rodzinnej w naszym kraju – podkreśla Filip Lichota.

Wymierną korzyścią nagrody jest zrealizowanie przez POT krajowej kampanii promocyjnej w roku 2025 o wartości nie mniejszej niż 250 tysięcy złotych.

/sla/

Ważne wydarzenia