Punkt Obsługi Klienta Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Kielcach zmienia siedzibę.

Od 1 lipca Punkt Obsługi Klienta Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ przenosi się z ulicy Jana Pawła II na al. IX Wieków Kielc 2a.

– To jest taki żółty budynek przyległy do bardzo charakterystycznego szklanego budynku u zbiegu ulic Paderewskiego i al. IX Wieków Kielc – mówi Beata Szczepanek, rzecznik prasowy kieleckiego oddziału NFZ i wyjaśnia skąd taka decyzja.

– Nasza siedziba to jest mały, zabytkowy budynek z ciasnymi, ciemnymi korytarzami. Jest tam bardzo mało miejsca dla odwiedzających naszą placówkę. Stad jest konieczność, aby nasi klienci byli obsługiwani w lepszych, dogodniejszych warunkach. Ta nowa lokalizacja, przy al. IX Wieków Kielc to będzie taki jeden duży punkt obsługi – podobnie jak wygląda to w bankach czy na poczcie. Myślę, że te warunki dla pacjentów bardzo się poprawią.

W nowej lokalizacji będzie obowiązywał system kolejkowy na podstawie pobranego biletu. Sala obsługi zostanie podzielona na strefy w zależności od rodzaju usług. Przypomnijmy, że w Punkcie Obsługi Klienta można wyrobić m.in. Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego, czyli dokument, który potwierdza prawo do udzielania świadczeń medycznych poza granicami kraju. Tam także składa się wnioski o leczenie uzdrowiskowe w sanatorium oraz można założyć profil zaufany.

Punkt Obsługi Klienta będzie czynny w dni robocze. W poniedziałki w godz. 8.30 – 17.00, natomiast od wtorku do piątku w godzinach od 8.30 do 16.00.

 

/paw/

Ważne wydarzenia