Wyremontowana siedziba gminy Kunów z udogodnieniami dla urzędników i interesantów

fot. facebook Lecha Łodeja

Zakończył się gruntowny remont budynku urzędu gminy i miasta w Kunowie. Odnowiony obiekt we wtorek 5 marca został uroczyście oddany do użytku. Siedziba władz gminy zyskała nowy wygląd i udogodnienia dla interesantów.

Zamontowana została winda dla osób z niepełnosprawnościami, wewnątrz powstało biuro podawcze, a na parkingu wydzielono nowe miejsca postojowe. Obiekt ma być tańszy w utrzymaniu i bardziej komfortowy dla pracowników.

– Cieszy mnie wykonanie termomodernizacji, wymiana elektryki, zamontowanie oświetlenia LED-owego, wymienienie grzejników, usunięcie pieca węglowego i wymiana na gazowy. Wcześniej była wykonana też klimatyzacja, bo urzędnicy podczas upałów byli zwalniani wcześniej do domu, bo nie dało się tutaj pracować – mówi Lech Łodej, burmistrz Kunowa. Na ocieplonym budynku – jak dodaje, zamontowano także panele fotowoltaiczne.

– Ceny utrzymania urzędu zmniejszą się o 70-80 procent – zaznacza burmistrz Łodej.

Całkowity koszt inwestycji wyniósł 5 mln zł. Gmina na ten cel uzyskała dofinansowanie w wysokości 4,5 mln zł z programu Polski Ład.

/mor/

Ważne wydarzenia