Jak dobrać słowa kluczowe generujące sprzedaż w Google? Sprawdź nasz poradnik!

Prawdziwym fundamentem pozycjonowania stron internetowych i kampanii Google Ads są słowa kluczowe. Te niepozorne hasła decydują o obliczu zdecydowanej większości firm, które decydują się na tworzenie marketingu w największej na świecie wyszukiwarce. Specjalnie z myślą o Tobie, razem ze specjalistami z firmy AFTERWEB, stworzyliśmy praktyczny poradnik. Dowiedz się, jak wybierać frazy kluczowe generujące imponującą sprzedaż poprzez wyszukiwarkę Google. Zapraszamy.

Profesjonalna analiza pod kampanie Google Ads i pozycjonowanie. Na to zwróć uwagę!

Na słowach kluczowych bazuje cały ekosystem reklamowy od Google. Nic więc dziwnego, że ich dobór odpowiada za niską bądź wysoką skuteczność działań promocyjnych. Jeśli chcesz, aby Twoje pozycjonowanie stron internetowych i kampanie Google Ads cieszyły się wysoką efektywnością, zrezygnuj z fraz generujących duży ruch z niskim poziomem transakcyjności. To właśnie ten drugi czynnik powinien być priorytetowy podczas każdej analizy. Zbyt ogólne hasła lub słowa-definicje co prawda mogą przyciągnąć na Twoją stronę internetową użytkowników, natomiast nie będzie to grupa docelowa, czyli potencjalni Klienci zainteresowani usługą. Mocno transakcyjne frazy w zdecydowanej większości przypadków zawierają nazwę produktu lub wykonywanej przez Ciebie czynności. Dobrym przykładem dodatkowych członów są słowa: „oferta”, „wycena” lub „cena”.

„Profesjonalna analiza słów kluczowych nigdy nie powinna być wynikiem przypadku. Wybrane dla prowadzonej przez Ciebie kampanii frazy będą przecież odpowiadały za generowanie ruchu czy też sprzedaży poprzez kanał bezpłatny lub płatny Google. Żeby dobrać najlepsze sprzedażowe hasła, warto wykorzystać Planer Słów Kluczowych, czyli darmowe narzędzie dla każdego przedsiębiorcy. Tam nie tylko zweryfikujesz potencjał słów, ale znajdziesz również dziesiątki innych rekomendacji.”

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Ulepszone targetowanie poprzez słowa kluczowe. Jakie opcje dostają reklamodawcy?

Zamiana ruchu na transakcyjność umożliwia lepsze docieranie do potencjalnych Klientów czy też optymalizację budżetu przeznaczanego na pozycjonowanie stron internetowych i kampanie Google Ads. Warto jednak zauważyć, że słowa kluczowe mogą odpowiadać również za kierowanie reklam. Zwłaszcza w przypadku lokalnego marketingu w wyszukiwarce. Wówczas należy zwrócić uwagę na dodatkowy człon geolokalizacyjny z nazwą konkretnego województwa, miasta czy dzielnicy. To doskonały sposób na skuteczne zawężenie grupy docelowej odbiorców i oszczędzanie pieniędzy na wyświetlaniu kampanii wyłącznie tam, gdzie masz szansę znaleźć osobę zainteresowaną ofertą!

Podstawowe błędy popełniane przy analizie słów kluczowych. Unikaj ich jak ognia

Zdecydowana większość niedoświadczonych przedsiębiorców i nierzetelnych specjalistów popełnia jeden, niezwykle ważny błąd. Słowa kluczowe używane do reklamy w Google Ads czy też do SEO nie powinny zawierać zerowej wartości w kolumnie średniej ilości miesięcznych wyszukiwań. Tak zwane puste hasła, nawet jeżeli idealnie pasują do profilu Twojej działalności, nie będą w stanie wygenerować absolutnie żadnego ruchu. Nie marnuj czasu również na frazy, które nie opisują Twojej firmy. Celowe wprowadzenie użytkowników w błąd poskutkuje wysokim współczynnikiem odrzuceń czy nawet blokadą nakładaną przez algorytm Google. Uważając na te pułapki oraz biorąc do serca wcześniejsze rady, wyselekcjonowane przez Ciebie słowa kluczowe przyniosą imponującą efektywność działań promocyjnych.

Podziel się

Ważne wydarzenia