NFZ zmienia sposób obsługi klientów

W związku z bardzo szybkim wzrostem liczby nowych zakażeń koronawirusem rząd zalecił wszystkim urzędom samorządowym oraz całej administracji publicznej przejście na pracę zdalną lub hybrydową. Z tego powodu wiele urzędów zmienia sposób obsługi klientów, jak np. świętokrzyski oddział NFZ oraz punkty obsługi w Ostrowcu i Sandomierzu.

– Obsługa odbywać się będzie w formie telefonicznej, mailowej, a w formie wizyty osobistej w Sali Obsługi Klientów lub w punktach obsługi wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu – mówi Beata Szczepanek, rzeczniczka prasowa ze świętokrzyskiego oddziału NFZ. Podkreśla, że podczas rozmowy klienci dowiedzą się czy wizyta osobista jest wymagana. Pracownicy NFZ zachęcają również do kontaktu za pośrednictwem bezpłatnej i całodobowej infolinii – Telefonicznej Informacji Pacjenta – pod numerem 800 190 590.

Natomiast osoby, które muszą przesłać do funduszu jakieś dokumenty mogą to zrobić drogą pocztową na adres wojewódzkiego oddziału w Kielcach lub wrzucać do specjalnych skrzynek znajdujących się na budynkach punktów obsługi w Ostrowcu i Sandomierzu.

Warto dodać, że w zmienionej formule będzie działać stanowisko ds. profilaktyki i promocji zdrowia. Do odwołania nie będzie możliwe korzystanie z pomiarów w samoobsługowym kiosku profilaktycznym. Więcej szczegółów na stronie internetowej świętokrzyskiego oddziału NFZ.

/paw/

Ważne wydarzenia