Boost with Facebook w Ostrowieckim Browarze Kultury

Szkolenie dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie promowania swojej działalności w mediach społecznościowych odbyło się dziś w Ostrowcu. Frekwencja dopisała – w murach Ostrowieckiego Browaru Kultury zameldowało się około 150 osób, wśród nich przedstawiciele różnych branż od oświaty, przez restauratorów do osób zarządzających profilami drużyn sportowych.

Szkolenie podzielone zostało na dwie części – pierwsza dotyczyła podstawowych narzędzi jakich można używać na Facebooku lub Instagramie, druga dotyczyła narzędzi zaawansowanych, pozwalających tworzyć ciekawe relacje czy grafiki umożliwiające dotarcie do większej liczby odbiorców.
Michał Wacławik z Niepublicznej Szkoły Podstawowej, Gimnazjum i Liceum im. Stanisława Konarskiego, który uczestniczył w warsztatach podkreślił że taka forma przekazywania wiedzy w dobie rozwijającej się technologii jest bardzo przydatna
– Czasami nam się wydaje, że coś wiemy a wtedy warto sobie uświadomić, że są narzędzia o istnieniu których nie mieliśmy pojęcia a pomagają rozreklamować biznes – tłumaczy.
Podobnego zdania jest Paweł Kaczmarczyk, właściciel Restauracji 'Primo’ w Ostrowcu.
– Nie ma dziś biznesu, który żyje bez reklamy. Facebook czy Instagram to aplikacje, które w tej reklamie mają bardzo duży udział – mówi.
Zdaniem wicestarosty powiatu ostrowieckiego, Andrzeja Jabłońskiego samorząd musi wspierać takie inicjatywy, bo przedsiębiorcy aby utrzymać się na rynku w dzisiejszych czasach muszą sprawnie operować marketingiem w sieci.
Organizatorem wydarzenia był Facebook Polska przy wsparciu Powiatowego Urzędu Pracy.
/bart/

Ważne wydarzenia