Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Krzemienny Krąg zainicjowała proces budowania marki lokalnej. – Chcemy zbudować wspólnie z organizacjami pozarządowymi, samorządami i lokalnymi przedsiębiorcami markę związaną z regionem, stworzyć takie markowe miejsce – mówi Jarosław Kuba, prezes stowarzyszenia.
Podczas pierwszego spotkania kreatorów marki, które zostało zaplanowane na przyszły tydzień (7 lipca), wszyscy uczestnicy będą odkrywać wartości dziedzictwa i powody do dumy z regionu – wyjaśnia prezes Krzemiennego Kręgu. – Będziemy mówili o product placement, o marce lokalnej, o produkcie, by stworzyć taką przestrzeń do wprowadzania i zwiększania wartości tych produktów lokalnych. Naszym przesłaniem jest to, by budując tę markę, by łączyć aktywności różnych organizacji z takim zacięciem rynkowym. Wartość miejsca będzie kluczem do współpracy – mówi i dodaje, że tam gdzie powstają marki lokalne, wszystko zaczyna się od grupy przedsiębiorczych osób, którzy dostrzegają potrzeby społeczności lokalnej i są gotowi do wprowadzania zmian. – Marka lokalna motywuje w pewien sposób do wspólnych działań. Ta współpraca ma doprowadzić do tego, żeby nasi lokalni wytwórcy i usługodawcy pod jedną wspólną marką będzie wprowadzana profesjonalnie, komercyjnie na rynek polski – zaznacza Jarosław Kuba.
Spotkanie dotyczące budowania marki lokalnej w oparciu o zasoby regionu odbędzie w 7 lipca w siedzibie Krzemiennego Kręgu w Klubie Bałtek. Aby zapisać się na warsztaty, należy uzupełnić i odesłać formularz zgłoszeniowy, który znajduje się na stronie krzemiennykrag.info
/paw/