Hutnicze DNA-kampania wizerunkowa KSZO

Hutnicze DNA – taką nazwę nosi kampania wizerunkowa sekcji siatkówki klubu KSZO Ostrowiec. Podczas dzisiejszej konferencji prasowej poznaliśmy strategię marketingową klubu, która długo utrzymywana była w tajemnicy. Pierwszym jej elementem była sesja fotograficzna siatkarek KSZO, które pozują w roboczych strojach hutników nawiązując do tradycji hutniczych miasta

Zdjęcia drużyny zamieszczone zostaną w kalendarzu, który będzie można kupić w klubie od przyszłego tygodnia. Na razie nie jest znana jego cena. Klub wypuści też serię produktów, które będą promować Klub.

– Będzie to woda , napój energetyczny, odzież oraz piwo – zapowiada Dawid Ogórek, nowy dyrektor ds. marketingu i dodaje że w drugim kwartale tego roku będzie można je już kupić.

Kampania w jubileuszowym dla KSZO roku ma przybliżyć historię Klubu i zintegrować lokalne środowisko wokół siatkówki. Nawiązanie do hutniczych tradycji to także ukłon w stronę sponsora, czyli Celsy, z którą ma nadzieję nawiązać ściślejszą współpracę – podkreśla Ogórek

Warto podkreślić, że Celsa na działalność trzech klubów przekazała w tym roku o 70 tysięcy złotych więcej niż rok wcześniej.
Podczas konferencji przedstawiona została także sytuacja finansowa oraz organizacyjna zespołu.
Prezes Mirosław Buszkiewicz zapewnił, że uregulowane zostały zaległości finansowe względem zawodniczek, a atmosfera w klubie jest dobra i warto walczyć o to, by utrzymać zespół w Lidze Siatkówki Kobiet. Podkreślił też udział Radia Ostrowiec w propagowaniu siatkówki i tworzeniu atmosfery wokół zespołu za sprawą konkursu 'Doping Na medal’, który spowodował, że trybuny hali przy Świętokrzyskiej podczas rozgrywanych spotkań siatkarek tętnią życiem.
/marsz/

Ważne wydarzenia