Hutnicze DNA ma promować siatkarki KSZO

Hutnicze DNA – taką nazwę nosi kampania wizerunkowa sekcji siatkówki klubu KSZO Ostrowiec, której szczegóły są utrzymywane w tajemnicy. Zostaną zaprezentowane podczas konferencji prasowej w najbliższy czwartek. Wykorzystane w niej zostaną zdjęcia z niedawnej sesji zawodniczek wykonane na terenie  Huty „Celsa” Ostrowiec. Siatkarki i trener Frantisek Bockay pozują w roboczych strojach hutników. Kulisy sesji utrwalone zostały także na filmie.

– O tej kampanii, o KSZO i samej hucie na pewno będzie głośno w całej Polsce – zapowiada Dawid Ogórek, nowy dyrektor ds. marketingu. Kampania w jubileuszowym dla KSZO roku ma przybliżyć korzenie klubu i zintegrować lokalne środowisko wokół dyscypliny. Zaznacza, że jest też ukłonem w stronę wieloletniego sponsora. – Film, jak i zdjęcia będą opatrzone logotypem huty „Celsa” i huta będzie mogła korzystać z tych materiałów do własnych działań promocyjnych i marketingowych – zaznacza.

Strategia marketingowa ma opierać się nie tylko na kampanii wizerunkowej. Klub wypuści serię czterech produktów. Jakich? Utrzymywane jest to w tajemnicy. Jak udało nam się ustalić jednym z nich miałby być kalendarz. Dyrektor Ogórek przyznaje, że liczy na ocieplenie relacji z Celsą i „głębszą” współpracę. Zaprzecza, że prowadzi rozmowy na temat sponsoringu tytularnego dla siatkarek. – Wszystko po kolei. Musi być dobry klimat do pewnych spraw – słyszymy.
Warto podkreślić, że Celsa na działalność trzech klubów przekazała w tym roku o 70 tysięcy złotych więcej niż rok wcześniej.
Podczas konferencji przedstawiona ma zostać także sytuacja finansowa oraz organizacyjna zespołu.

/mag/

Ważne wydarzenia